
Marketing internetowy -2 semestralne studia podyplomowe
Dla kogo
Specjalność kierowana jest do wszystkich, którzy chcą podjąć pracę w firmach, korporacjach, organizacjach non profit, administracji na stanowiskach związanych z działalnością marketingową z wykorzystaniem Internetu. Również do osób planujących prowadzenie indywidualnej działalności gospodarczej poprzez oferowanie usług marketingowych w sieci oraz wszystkich zainteresowanych tym kierunkiem absolwentów studiów pierwszego, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Treści kształcenia
- Podstawy zarządzania i marketingu,
- Podstawy przedsiębiorczości i innowacji,
- Analiza modeli biznesowych,
- Stosowanie programów komputerowych w analizie biznesowej i e-biznesie,
- Socjologia mediów i reklamy,
- Zarządzanie projektami w sieci,
- Projektowanie i zarządzania stroną Internetową,
- Komunikacja w biznesie,
- Programowanie i realizowanie działań marketingowych w sieci,
Kwalifikacje
Absolwent identyfikuje cele i możliwości marketingu internetowego przedsiębiorstwa, identyfikuje i charakteryzuje grupę docelową internetowej kampanii marketingowej oraz przygotowuje plan zautomatyzowanej internetowej kampanii marketingowej. Tworzy diagramy procesów i listy instrukcji dla systemów „marketing automation”, przygotowuje wytyczne dotyczące przekazu marketingu internetowego, np. dla grafika. Samodzielnie tworzy nośniki przekazu marketingu internetowego,
Podstawa prawna:
Rozporządzenie MNiSW z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów (poz. 1861) na podst. Art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. (Dz.U. poz. 1668)
Organizacja studiów:
Ogólna liczba godzin – 400
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się dwa weekendy w miesiącu.
Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów, a także uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu dyplomowego.
Zasady rekrutacji:
- karta zgłoszenia na studia podyplomowe;
- poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów magisterskich oraz potwierdzenie posiadania statusu nauczyciela;
- kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia (w przypadku kandydatów na studia będących cudzoziemcami);
- 1 podpisana, aktualna fotografia zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Zdjęcie w wersji drukowanej kandydat składa razem z pozostałymi dokumentami;
- umowa o świadczenie usług edukacyjnych (podpisana w dwóch egzemplarzach) dostępna w siedzibie Wydziału.
Informacji udziela Dziekanat StANS w Kielcach tel. 041 345 85 88