Marketing internetowy -2 semestralne studia podyplomowe
Dla kogo: Specjalność kierowana jest do wszystkich, którzy chcą podjąć pracę w firmach, korporacjach, organizacjach non profit, administracji, na stanowiskach związanych z działalnością marketingową z wykorzystaniem Internetu, również do osób planujących prowadzenie indywidualnej działalności gospodarczej poprzez oferowanie usług marketingowych w sieci oraz wszystkich zainteresowanych tym kierunkiem absolwentów studiów wyższych, posiadających tytuł magistra lub licencjata.
Treści kształcenia:
- przedsiębiorczości i innowacji w marketingu
- analizy modeli biznesowych,
- programów komputerowych w analizie biznesowej i e-biznesie,
- badania rynku, socjologii mediów i reklamy
- projektowania i zarządzania stroną internetową ,zarządzania projektami w sieci
- programowania i realizowania działań marketingowych w sieci,
- wykorzystywania Internetu do sprzedaży i komunikacji z klientami,
- programowania kampanii marketingowych w Internecie,
- budowaniu marki i działaniach PR w Internecie
Ogólna liczba godzin: 300
Kwalifikacje:
- poznanie najlepszych technik i narzędzi marketingowych
- nabycie wiedzy i umiejętności realnie podnoszących kwalifikacje na rynku pracy
- nabycie umiejętności budowania strategii marketingowych i ich wdrażania
- nabycie umiejętności tworzenia procesów marketingowych w organizacjach
Podstawa prawna:
Rozporządzenie MNiSW z dnia 27 września 2018r. w sprawie studiów (poz. 1861) na podst. Art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. (Dz.U. poz. 1668).
Organizacja studiów:
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się dwa weekendy w miesiącu.
Warunkiem ukończenia studiów jest uczestnictwo w zajęciach, zdanie egzaminów i uzyskanie zaliczeń przewidzianych w planie studiów, a także uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu dyplomowego.
Zasady rekrutacji:
- karta zgłoszenia na studia podyplomowe;
- poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów pierwszego lub drugiego stopnia;
- kopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia (w przypadku kandydatów na studia będących cudzoziemcami);
- 1 podpisana, aktualna fotografia zgodna z wymaganiami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Zdjęcie w wersji drukowanej kandydat składa razem z pozostałymi dokumentami;
- umowa o świadczenie usług edukacyjnych (podpisana w dwóch egzemplarzach) dostępna w siedzibie Wydziału.
Informacji udziela Dziekanat StANS w Kielcach tel. 041 345 85 88